If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако си с карбуратори, ограничителя ти е в делкото. Палецът е с центробежен изключвател. Ако махнеш пружината, махаш ограничителя. Може и само да я натегнеш (съкратиш с няколко навивки).
Ако си с карбуратори, ограничителя ти е в делкото. Палецът е с центробежен изключвател. Ако махнеш пружината, махаш ограничителя. Може и само да я натегнеш (съкратиш с няколко навивки).
Или да туриш ладов палец
P.S. Аз от 7 години си карам резервен палец за 33-ката у багажника даже сега е у багажника на 145-цата като ме видиш да ми го земеш
първо си виж ограничителя на газта на педала на газта
За болта на педала ли става въпро?Ако е за него завит е докрай
Но и друго ми идва на ум преди няколко години скъсах жилото на газта сега е малко по-късо но като, че ли не е от това, а иначе ще проверя делкото
Ако си с карбуратори, ограничителя ти е в делкото. Палецът е с центробежен изключвател. Ако махнеш пружината, махаш ограничителя. Може и само да я натегнеш (съкратиш с няколко навивки).
Или да туриш ладов палец
P.S. Аз от 7 години си карам резервен палец за 33-ката у багажника даже сега е у багажника на 145-цата като ме видиш да ми го земеш
ОК обаче палеца от Лада става само за делко Magnetti marelli. А на 33-ките слагат и делко Bosch и Ducellier. За тях палците са други.
Мойта до скоро изклучваше на 5500, сега нещо и стана и изключва на 6200,което мисля че пак е малко, до колкото знам би трябвало да изключва на 7200.Махнал сам всякакви видове болтове и ограничители
Comment